[Gelistirici] [paketler-commits] r50013 - in devel/applications/filesystems/encfs: . files

Ekin Meroğlu ekin at pardus.org.tr
15 Tem 2008 Sal 14:18:56 EEST

Merhaba;

Tuesday 15 July 2008 tarihinde, paketler-commits at pardus.org.tr şunları
yazmıştı:
> Author: eki
> Date: Tue Jul 15 14:16:27 2008
> New Revision: 50013
>
> Added:
>    devel/applications/filesystems/encfs/files/
>    devel/applications/filesystems/encfs/files/encfs-1.3.2.1-gcc-4.3.patch
> Modified:
>    devel/applications/filesystems/encfs/pspec.xml
> Log:
> Fix build with gcc4.3, Ready for 2008.

encfs ve bağımlılığı rlog'un geliştiricisinin farkında olduğu fakat henüz
çözülmemiş bir kaç sorunu var, o yüzden eski sürümleri merge ediyorum -
düzeldiklerinde güncelleyeceğiz..
--
İyi Çalışmalar;
Ekin Meroglu <ekin_at_pardus.org.tr>

... did i listen to pop music because i was miserable, or was i miserable
because i listened to pop music?... - rob [nick hornby / hi fi]