[Gelistirici] Partimage

Ekin Meroğlu ekin at pardus.org.tr
14 Tem 2008 Pzt 12:08:34 EEST

Merhaba;

Monday 07 July 2008 tarihinde, F. Tuğrul GÜRKAYNAK şunları yazmıştı:
> Partimage paketinin çalışabilmesi (hatta derlenebilmesi?) için, sistemde
> "partimag" kullanıcısı ve "partimag" grubunun bulunması gerekiyor.
> Devel'deki baselayout'ta en son verdiğimiz gid ve uid 133 / "ups" , ben
> paketi yaparken 134 'ü kullandım (
> http://svn.pardus.org.tr/pardus/playground/ftugrul/partimage/files/partimag
>ecert.py). Nasıl yapalım?

paket review'dan geçip depoya gireceği zaman baselayout'a gerekli
kullanıcıları ekleyeceğiz, o zaman kesinleştiririz uid / gid 'i

> Bir de, bu anahtar oluşturma işini post-install sırasında otomatik mi
> yapsak?

Bunu otomatik yapmak bana ters geliyor açıkçası, partimage'i bu destekle
kullanacak olan kullanıcı kendisi oluşturmalı..

> (Sunuc-istemci modunda çalıştığında, ağ üzerinden veri aktarımı
> için SSL kullanabiliyor partimage, fakat anahtar olması gerekiyor) Yosa,
> böyle ayrı bir betikle isteğe bağlı yapacaksak, tercümeyi nasıl hallederiz?

python betiği sonuçta, çeviri ekibimizden rica edebiliriz çevirileri, basit
şekilde halledebiliriz..

--
İyi Çalışmalar;
Ekin Meroglu <ekin_at_pardus.org.tr>

... did i listen to pop music because i was miserable, or was i miserable
because i listened to pop music?... - rob [nick hornby / hi fi]