[Gelistirici] Yeni KDE4 ve Phonon hadisesi

Gökçen Eraslan gokcen at pardus.org.tr
12 Tem 2008 Cmt 14:44:08 EEST

Saturday 12 July 2008 Tarihinde Kenan dedi ki:
> Phonon 4.2 branch'ı Qt 4.4.* sürümüne girene kadar, Qt4 paketini -no-phonon
> paremetresi ile derleyip, phonon-4.2 depoya alıp, ihtiyaç duyan paketlere
> phonon bağımlılığını yazmak depo politikasına (aynı paketin farklı
> sürümleri depoda olmamalı) daha uygun değil mi ?
>
> Gün gelipte Q 4.4.* sürümüne girdiğinde phonon-4.2 branch'ı, Qt4 paketinde
> phonon açılır, depoya giren phonon'da depodan aynı zamanda çıkar.

Şu anda phonon kullanan uygulamalar varsa, onlar yeni phonon'la derlenmez diye
düşündüğümden, qt4'ten gelen phonon da bulunsun elimizde demiştim ama, qt4'ün
ters bağımlılıklarından phonon kullanan yokmuş.

Bu durumda, eğer itirazı olan yoksa, qt4'ü -no-phonon ile derleyip,
playground'umdaki phonon paketini review'e koyuyorum.

--
Gökçen Eraslan