[Gelistirici] 2008-test Deposu; yeni ve güncellenen paketler...

Fatih Aşıcı fatih at pardus.org.tr
9 Tem 2008 Çar 15:31:11 EEST

09 Tem 2008 Çar tarihinde, Ekin Meroğlu şunları yazmıştı:
> Merhaba;
>
> Monday 07 July 2008 tarihinde, Fatih Aşıcı şunları yazmıştı:

> Derlenmiş, ofisteki ati makineler sorunsuz kullanıyor 36-25'i - NACK
> vermemin tek sebebi o mu ? Başka sorunlar da varsa revert edip eski sürümü
> bu kernel'le derleyelim mi ?

Sürücüyü güncellemedim ki zaten (develdeki sürümün sorunu var, merge etmedim).
Bende boş bir dizin var:

hp-pardus ~ # pisi info ati-drivers
Yüklü paket:
Ad: ati-drivers, versiyon 8.493, sürüm 36, inşa 25

hp-pardus ~ # pisi info ati-drivers -F | grep modules
/lib/modules/2.6.25.10-102/kernel/drivers/char/drm
/usr/lib/modules
/usr/lib/xorg/modules/dri/fglrx_dri.so
/usr/lib/xorg/modules/drivers/fglrx_drv.so
/usr/lib/xorg/modules/glesx.so
/usr/lib/xorg/modules/linux/libfglrxdrm.so

Kernel modülü olmasa da ekran açılabilir; ancak 3D desteği açılmaz.