[Gelistirici] [2007] ACK/NACK Lütfen

Serbulent UNSAL serbulent at pardus.org.tr
2 Tem 2008 Çar 12:43:33 EEST

Wednesday 02 July 2008 Tarihinde 12:06:17 yazmıştı:
> Bilmiyorum. Daha öncede yazdım depoya direkt girmesini istediğiniz paketi
> listeye yazın diye, yoksa sadece paket isimlerine bakarak problemin ne
> olduğununu anlamama imkan yok ki :(.

Abi benim iyice kafam karıştı. Bu konu ile ilgili en son thread de güvenlik
güncellemelerinin test isteği özellikle belirtilmediği sürece direkt depoya
alınmasına karar vermemiş miydik [1] ? Ya da ben mi yanlış anlıyorum ?

[1] http://ftp.pardus.org.tr/gelistirici/2008-June/012247.html

--
İyi Çalışmalar;

Serbülent ÜNSAL
Pardus Geliştiricisi
Our greatest glory is not in never falling, but in getting up
every time we do.
												[Confucius]