[Gelistirici] [paketler-commits] r39609 - playground/caglar/kernel/kernel/files

Erkan Tekman tekman at pardus.org.tr
31 Oca 2008 Per 21:11:51 EET

31 Ocak 2008 Perşembe 21:09:10 tarihinde Gürer Özen şunları yazmıştı:

> Ben de askeri edebiyattan bir söz alıntılayayım: "mazeret döte benzer,
> herkesin bir tane vardır".

> Doruk ayranın gelmediğinden değil, eldeki suyun rastgele sağa sola
> saçıldığından bahsediyordu.

deja vu olalım bari:

"bekara ..." satırı

bilimsel ve hatta objektif doğrusu olmayan bir konuda "bizim konumumuzdan
bakılınca yapılabilecek en doğrusu bu gibi göründü" demek mazeret değildir,
neyse ki... ama bu durumda da bizim dötümüz olmamış mı oluyor?

whatever...

ET