[Gelistirici] [paketler-commits] r39609 - playground/caglar/kernel/kernel/files

Erkan Tekman tekman at pardus.org.tr
31 Oca 2008 Per 20:31:34 EET

31 Ocak 2008 Perşembe 14:19:57 tarihinde Doruk Fisek şunları yazmıştı:
> Thu, 31 Jan 2008 14:11:39 +0200, Doruk Fisek <dfisek at fisek.com.tr> :
>
> O kadar uzun mesaji okumayip goz gezdirenler icin ayri bir mesajda
> mevcut durumu ozetliim dedim :
>
> "Ayrani yok icmeye, tahtarevanla gider 100 numaraya"

Uzun mesajı manalı bir zamanda okuyup anlayarak üzerinde düşünmek ve hatta
belki yanıtlamak daha yerinde olacaktır. Ama hızlı okumamdan ve Doruk'un
teşbihinden hareketle ben de bir atışma tadında yanıt vereyim:

"bekara karı boşaması kolaymış"

Benzer bir konuları Doruk ile 4 yılı aşkın zamandır seyrek olsa da
konuşuyoruz, ve bildiğim kadarı ile o da pek güzel biliyor ki eğer "ayran"
bekliyor olsaydık bugün Pardus diye bir ürün ve hatta proje ortalıkta
olmazdı. Ne yazık ki "burası Türkiye" demek durumundayız biz de...

ET