[Gelistirici] [paketler-commits] r39567 - devel/server/www/apache

Doruk Fisek dfisek at fisek.com.tr
31 Oca 2008 Per 14:24:34 EET

Thu, 24 Jan 2008 18:43:37 +0200, Doruk Fisek <dfisek at fisek.com.tr> :

> config olarak isaretlemek tam dogru cozum olacak mi?
>
> Pisi tam nasil isliyor bakmadim ama, index.html.newconfig isminde
> dosyalar olusmaz mi web sitesinin ortasinda? Ya da ontanimli sayfanin
> parcasi silinen bir dosya geri hortlamaz mi?
Yav kimse bu mesaja yanit yazmadi ama soyledigim dogru degil mi?

Yani ne ariyor elalemin web'inin ortasinda index.html.newconfig? Ya da
pardus simgelerini kaldirsa adam web'inden, inatla pisi simgeleri geri
oraya kurmayacak mi paket guncellendikce?

Pisi'nin Apache'yi guncellerken /var/www 'ye tek byte veri yazmamasi
gerekli hicbir kosulda.

                   Doruk