[Gelistirici] yeni kaptan

Recep KIRMIZI rkirmizi at gmail.com
31 Oca 2008 Per 11:50:25 EET

> Wednesday 30 January 2008 20:09:17 tarihinde Pinar Yanardag şunları
yazmıştı:

> Aslında şöyle bir fikrim var nasıl olur bilemem ama;
> linux ile yeni tanışanlar için kaptanın sonunda ipuçları versek paket kurma
> kaldırma vs. vs. gibi tabi bu başka bir şeylerde olabilir.
> Ben biraz daha düşüneyim Aklıma bir şeyler gelir :)

22-08-2007 tarihinde yapılan irc toplantısında alınan kararlar arasında tasma
ile alakalı bazı iyileştirmeler ve yenilikler de vardı. Siz o toplantıda
yoktunuz. Hoş ben oradaydım ama benimde adım görünmüyor :)

http://tr.pardus-wiki.org/22-08-2007_IRC_Toplant%C4%B1s%C4%B1#Kaptana_eklenecek_.C3.A7.C4.B1kar.C4.B1lacak_.C3.B6zellikler_.28contrib.2C_gfx_driver.2C_network.2C_v.b..29_.2821:54.29

burada geçen maddeler:

 Kaptana eklenecek çıkarılacak özellikler (contrib, gfx driver, network, v.b.)
(21:54)

Kaptan ile ilgili süren uzun tartışmanın ardından şu kararlar alındı:

        * Ekran kartı sürücüleri ile ilgili bir arayüz Kaptan'a eklenmeyecek.
        * Kaptan'a eklenmesi önerilen, Contrib deposunun sisteme eklenmesi
seçeneği kullanıcının karşısına Kaptan'da çıkmayacak. Bu seçenek 2007.3'e
kadar Faik Uygur tarafından Package Manager'a eklenecek.
        * Network Manager artık Kaptan'a gömülü şekilde çalışmayacak, 2007.3'e
kadar Kaptan'ın bu şekilde düzenlenmesi sorumluluğu S. Çağlar Onur'un.

Kısa bir hatırlatma olsun...