[Gelistirici] yeni kaptan

Rasim AKAR alsaberk at gmail.com
31 Oca 2008 Per 11:36:44 EET

Wednesday 30 January 2008 20:09:17 tarihinde Pinar Yanardag şunları yazmıştı:
> Selamlar,
>
> Pardus 2008 icin yepyeni bir Kaptan dusunuyoruz. Hem altyapi, hem arayuz
> olarak degisecek ve yeni ozellikler eklenecek. Siz de akliniza gelen
> herhangi bir iyilestirme, ek ozellik, "su da soyle olsa daha iyi olur"
> diyeceginiz seyleri paylasirsaniz sevinirim.
>
> Kolay gelsin,

Aslında şöyle bir fikrim var nasıl olur bilemem ama;
linux ile yeni tanışanlar için kaptanın sonunda ipuçları versek paket kurma
kaldırma vs. vs. gibi tabi bu başka bir şeylerde olabilir.
Ben biraz daha düşüneyim Aklıma bir şeyler gelir :)