[Gelistirici] [buildfarm] [REPORT] New packages in -testing repository

S.Çağlar Onur caglar at pardus.org.tr
31 Oca 2008 Per 02:56:56 EET

31 Oca 2008 Per tarihinde, selim ok şunları yazmıştı:
> Eline sağlık. Umarım işe yarar. Aslında ilerde bunun daha iyisi için
> bir çalışma yapılabilir.
>
> Şöyle ki: Oturaklı bir test kitlemiz olduğunda test etmek istedikleri
> uygulamaları listeden seçecekler, ve bunlardan biri güncellendiğinde
> bir e-posta alacaklar. Kaç kişi hangi paketleri test ediyor
> görebileceğiz ve yardım etmek isteyen kitleyi buna göre
> yönlendirebileceğiz. Tabi bunların hepsi hayal :)

Bu bayağı web programlama falan isteyecek beni aşar :), bu arada bir kaç gün
gelistirici listesine e-posta attıktan sonra duyuru e-posta listesini veya
yeni bir e-posta listesi açarak (isim önerisi?) oraya attırmak daha güzel
olacak bu e-postaları.

--
S.Çağlar Onur <caglar at pardus.org.tr>
http://cekirdek.pardus.org.tr/~caglar/