[Gelistirici] r39266 - in devel/desktop/freedesktop/xorg/xorg-server: . files

S.Çağlar Onur caglar at pardus.org.tr
30 Oca 2008 Çar 14:06:29 EET

30 Oca 2008 Çar tarihinde, S.Çağlar Onur şunları yazmıştı:
> 30 Oca 2008 Çar tarihinde, Fatih Aşıcı şunları yazmıştı:
>
> zangetsu ~ # grep synaptics /etc/hal/ -ri

Suçluyu buldum

zangetsu ~ # cd /var/lib/cache/hald/
zangetsu hald # ll
toplam 616
-rw-r--r-- 1 root root 624796 Oca 27 14:55 fdi-cache
zangetsu hald # grep syn *
İkilik dosya fdi-cache eşleşir

zangetsu hald # service hal stop
'hal' servisi durduruldu.
zangetsu ~ # /usr/libexec/hald-generate-fdi-cache
zangetsu ~ # service hal start
'hal' servisi başlatıldı.
zangetsu ~ # lshal | grep synaptics
zangetsu ~ #