[Gelistirici] [paketler-commits] r39609 - playground/caglar/kernel/kernel/files

Eren Türkay turkay.eren at gmail.com
30 Oca 2008 Çar 11:44:27 EET

On 25 Jan 2008 Fri 22:45:47 Doruk Fisek wrote:

> Olmayan guvenlik problemleri yaratiyoruz.

Linux Kernel 'isdn_common.c' Local Buffer Overflow Vulnerability

http://www.securityfocus.com/bid/27497/info

http://www.securityfocus.com/bid/27497/discuss

http://git.kernel.org/?p=linux/kernel/git/torvalds/linux-2.6.git;a=commitdiff;h=eafe1aa37e6ec2d56f14732b5240c4dd09f0613a

2.6.25'den önceki tüm versiyonlarda açık geçerli deniyor. ISDN'in kapatılması
konusunda herhangi bir fikrim yok ama açıklarıyla ilgilenecek olana
kolaylıklar diliyorum. GIT'den 2.6.25 için olan patchi alıp bizim kernele
port etmek filan.. sinir verici olmalı.