[Gelistirici] r39266 - in devel/desktop/freedesktop/xorg/xorg-server: . files

Fatih Aşıcı fatih at pardus.org.tr
30 Oca 2008 Çar 00:39:54 EET

29 Oca 2008 Sal tarihinde, S.Çağlar Onur şunları yazmıştı:
> 1. monitörden (Laptop) 2. monitöre (external) fare imlecini geçirince
> fareyi ilk ekrana touchpad ile geri getiremiyorum ama usb mouse ile geri
> geliyor :). Touchpad ile mouse hareket ettirildiğinde imleç 2. ekranda
> sıkışıp kalıyor ve dışarı çıkmıyor ama usb mouse ile istediğim gibi
> ekranlar arasında hareket edebiliyorum.
>
> Önerisi olan veya tekrarlayan? (xorg-server devel'deki paket)

Şurada[1] birisi var :) Acaba

/usr/share/hal/fdi/policy/10osvendor/10-synaptics.fdi

içinde sürücüyü synaptics yerine evdev yaptığında aynı sorun çıkıyor mu?
Sorunun nvidia'da olup olmadığı hakkında bir fikir ediniriz belki.

[1] http://sidux.com/PNphpBB2-viewtopic-t-8596.html