[Gelistirici] libAppleWM ve libWindowsWM

Fatih Aşıcı fatih at pardus.org.tr
29 Oca 2008 Sal 22:58:01 EET

Üzerimdeki paketlere adımı yazarken lisanslar yüzünden Relax-NG'ye takıldım.
$SUBJECT'te adı geçen kitaplıklar Gentoo'da bulunmadığı için bizim lisans
listesinde de yok. Bu paketler fedora ve suse'de de paketlenmemiş. Herhangi
bir uygulama/kitaplık da bunlara bağlı değil. Üstelik man sayfasında şöyle
diyor (her iki pakette de aynı man sayfası çıkıyor):

"AppleWM  is only intended to be used on Mac OS X when running a rootless X
server."

Velhasıl bu paketleri develden atmak istiyorum. İtirazı olan? Görüş bildiren?