[Gelistirici] pardus'un kurulum hızının arttırılması

Huseyin Akcan huseyinakcan at gmail.com
29 Oca 2008 Sal 20:05:59 EET

eksik paket probleminin sebebini anladım:
        for name in self.packages:
            for dep in self.packages[name].depends:
                dep_graph.add_edge(name, dep)

üstteki kodda paketin dependency'si yoksa dep_graph' eklenmiyor.
Onun yerine Pisi'yi doğrudan çağırmayı denedim:
        import pisi.api
        pisi.api.init()
        order = pisi.api.generate_install_order(package_list)
        pisi.api.finalize()

fakat aldığım kurulum sırası yine gerçekte gözlemlediğim sıradan farklı.
Bu generate_install_order düzgün çalışıyor mu, yoksa Gökmen'in dediği gibi
install() u çalıştırıp onun içinden mi almalıyım listeyi?

hüseyin