[Gelistirici] dejagnu & expect

Ismail Dönmez ismail at pardus.org.tr
29 Oca 2008 Sal 17:11:05 EET

Tuesday 29 January 2008 17:07:55 tarihinde Ismail Dönmez şunları yazmıştı:
> Tuesday 29 January 2008 14:01:23 tarihinde Ekin Meroğlu şunları yazmıştı:

> Yep circular, elle idare edeceksin maalesef.

Neden elle idare edeceksin ona da açıklık getireyim, system.base ve
system.devel'de böyle garip depler mevcut maalesef. Sadece bootstrap
sırasında problem olduğu için idare etmemiz lazım.

--
Never learn by your mistakes, if you do you may never dare to try again.