[Gelistirici] pardus'un kurulum hızının arttırılması

Huseyin Akcan huseyinakcan at gmail.com
28 Oca 2008 Pzt 17:23:40 EET

> cache_dir olmaz orada, project.py den gelecek install repo dir kullanmak
> lazım.

Pardusman'ı çalıştırdım ve kodu düzelttim, fakat make_index'ten
aldığım topolojik sıra ile
kurulum ekranında gördüğüm sıra birbirine uymuyor. Öncelikle make_index'ten
iki farklı grup sıralama çıkıyor. İlk grupta 189, ikinci grupta 593
paket var, pardusmanın bana kurulacak diye gösterdiği sayı ise 685.
Mesela kurulumda en son kurulduğunu gördüğüm "nasm" paketi topolojik
sırada hiç gözükmüyor.

Sıra işine gelince de, örnek sortfile'dan bakarsak,
gerçek kurulumda yaklaşık şöyle bir sıra var
...util_linux -> bash -> find_utils -> mkinitramfs -> .... kdelibs -> sip ...

topojik sıra ise söyle:
...util_linux -> bash -> find_utils -> .... kdelibs -> sip ... ->
mkinitramfs ...

bu sadece bir örnek, diğer pek çok paket için de sıralar karışık,
problem ne olabilir acaba, bir fikri olan var mı?
Paketler neden eksik, ve sıra neden karışık?

Teşekkürler,

hüseyin