[Gelistirici] VirtualBox

Ekin Meroğlu ekin at pardus.org.tr
28 Oca 2008 Pzt 10:02:24 EET

Merhaba;

Monday 21 January 2008 tarihinde, Ismail Dönmez şunları yazmıştı:
> Monday 21 January 2008 21:07:44 tarihinde Gökmen GÖKSEL şunları yazmıştı:

> strace ver bari Allahsız :P

İsmail buna bakabildin mi, bi strace de ben vereyim mi ?

--
İyi Çalışmalar;
Ekin Meroglu <ekin_at_pardus.org.tr>

... did i listen to pop music because i was miserable, or was i miserable
because i listened to pop music?... - rob [nick hornby / hi fi]