[Gelistirici] pardus'un kurulum hızının arttırılması

Huseyin Akcan huseyinakcan at gmail.com
27 Oca 2008 Paz 16:31:47 EET

> Tamamen Pardusmanın içinde çok basitçe yapılabilir bu iş.
>
> [0] dosyasında bağımlılıklar arasında Cycle olup olmadığını detect eden bi kod
> var. dep_graph = Digraph() ile başlıyor. Orada bütün depo içinde Cycle
> arıyor. Bu Digraph kodu pisiden kullanılıyor zaten.
>
> Hemen peşinden gelen make_index(self, package_list) ise asıl kurulum için
> seçilen paket listesi. İşte bu make_index içinde yukardaki gibi graph
> oluşturulup, dep_graph.topological_sort() ile kurulum sırasına göre paket
> adlarından oluşan listeye ulaşılabilir. Sonra bunu reverse() edip [1]
> [...]

Açıklamalar için teşekkürler. Değişiklikleri ekledim. Kritik bir nokta
[0] da da dediği gibi dosyaya paket adı yazarken cd_dir ile beraber
tüm path yazılıyor, ve mkisofs den çağırırken de iso_dir in aynı
isimde ve formatta olması gerekiyor. self.cache_dir ve iso_dir in ayni
yeri gösterdiğini varsaydım, yanlışsa uyarın lütfen. Pardusman'i
sistemime tam kuramadığım için deneyemedim, kurmaya uğraşıyorum.

[0] http://fts.ifac.cnr.it/cgi-bin/dwww?type=file&location=/usr/doc/mkisofs/README.sort

hüseyin