[Gelistirici] [paketler-commits] r39609 - playground/caglar/kernel/kernel/files

Ismail Dönmez ismail at pardus.org.tr
25 Oca 2008 Cum 22:37:05 EET

Friday 25 January 2008 22:35:40 tarihinde Ekin Meroğlu şunları yazmıştı:
> Merhaba;
>
> Friday 25 January 2008 tarihinde, Ismail Dönmez şunları yazmıştı:

> Aynı lüksü SuSE kendinde görmüyor ama, kullananı yoksa sirf mainter'ina
> hürmetlerinden taşımıyorlar herhalde. (suse'nin dünkü srpm'inde modül
> olarak duruyor ISDN)

Ekincim canım benim SuSE gibi bizim de zamanında ISDN sattığımız , destek
vermek zorunda olduğumuz müşterilerimiz olsaydı biz de farklı davranırdık.

Olmayan şeyleri dert edinmeyelim kendimize lütfen.

--
Never learn by your mistakes, if you do you may never dare to try again.