[Gelistirici] [paketler-commits] r39609 - playground/caglar/kernel/kernel/files

Ekin Meroğlu ekin at pardus.org.tr
25 Oca 2008 Cum 22:35:40 EET

Merhaba;

Friday 25 January 2008 tarihinde, Ismail Dönmez şunları yazmıştı:

> Sahibiz çünkü upstream ISDN güvenlik açıklarını bile kapatmıyor.

Aynı lüksü SuSE kendinde görmüyor ama, kullananı yoksa sirf mainter'ina
hürmetlerinden taşımıyorlar herhalde. (suse'nin dünkü srpm'inde modül olarak
duruyor ISDN)

Kaldı ki bu güvenlik açıkları isdn subsyteminin Vanilla kernel ile
dağıtılmasına engel de değil, hala kernelde durduğuna göre.
--
İyi Çalışmalar;
Ekin Meroglu <ekin_at_pardus.org.tr>

... did i listen to pop music because i was miserable, or was i miserable
because i listened to pop music?... - rob [nick hornby / hi fi]