[Gelistirici] [paketler-commits] r39609 - playground/caglar/kernel/kernel/files

Doruk Fisek dfisek at fisek.com.tr
25 Oca 2008 Cum 22:25:47 EET

Fri, 25 Jan 2008 22:18:51 +0200, Ismail Dönmez <ismail at pardus.org.tr> :

> Sahibiz çünkü upstream ISDN güvenlik açıklarını bile kapatmıyor.
Benim anlamadigim bir sey var. Sonucta ortada bir ISDN karti olmadikca
yuklenmeyecek modullerden bahsetmiyor muyuz?

Sadece o ölü teknolojiyi kullanan insanlarda olusacaksa bir guvenlik
acigi olusacak. Zaten senin teorine gore ortada boyle insanlar hic yok,
o zaman guvenlik acigi da yok.

Eee... niye kapiyoruz o zaman?

                   Doruk