[Gelistirici] [paketler-commits] r39609 - playground/caglar/kernel/kernel/files

Ekin Meroğlu ekin at pardus.org.tr
25 Oca 2008 Cum 22:14:48 EET

Merhaba;

Friday 25 January 2008 tarihinde, Ismail Dönmez şunları yazmıştı:

> ISDN ölü bir teknoloji, maintainerı zaten Suse Almanya'dan :-) ISDN kodunun
> 64bit de desteklemediği düşünülürse Linux + ISDN kullanan pek insan
> kaldığını sanmıyorum.

Abi "sanmıyorum" la nasıl karar veriyoruz ? çekirdekten kapattığımız anda
kullanması gerekene çekirdek derlemek dışında hiçbir şans bırakmıyoruz.

kernel ölü teknoloji dolu, ama kullananı varsa derlenmeye devam ediyor - bana
kalsa %90'ını kapatırım kimin ne işine yarayacak diye, ama bu kernel'i
kendimize derlemiyoruz ki sonuçta.

Dağıtımla birlikte birden fazla farklı kernel de sunmadığımıza göre bu kadar
rahat "kullananı olduğunu sanmıyorum" deme lüksüne sahip değiliz.
--
İyi Çalışmalar;
Ekin Meroglu <ekin_at_pardus.org.tr>

... did i listen to pop music because i was miserable, or was i miserable
because i listened to pop music?... - rob [nick hornby / hi fi]