[Gelistirici] [paketler-commits] r39609 - playground/caglar/kernel/kernel/files

Ekin Meroğlu ekin at pardus.org.tr
25 Oca 2008 Cum 21:32:56 EET

Merhaba;

Friday 25 January 2008 tarihinde, paketler-commits at pardus.org.tr şunları
yazmıştı:
> Author: cartman
> Date: Fri Jan 25 05:13:41 2008
> New Revision: 39609
>
> Modified:
>    playground/caglar/kernel/kernel/files/pardus-kernel-config.patch
> Log:
> ISDN desteğini kapat, güvenlik açıklaro çok fazla, Almanya dışında da
> kullanılmıyor pek, ölü bir teknoloji

Kurulumdan itibaren Almanca desteği verip almanca yerelleştirmeyi destekleyen
bir dağıtım için  Almanya'nın yaygın broadband altyapısını tümden kapatmak
biraz sert bir hareket olmadı mı ;-)

--
İyi Çalışmalar;
Ekin Meroglu <ekin_at_pardus.org.tr>

... did i listen to pop music because i was miserable, or was i miserable
because i listened to pop music?... - rob [nick hornby / hi fi]