[Gelistirici] Lua ve Lua5.1

Murat Senel muratasenel at gmail.com
23 Oca 2008 Çar 23:37:47 EET

Wednesday 23 January 2008 22:56:28 tarihinde Onur Küçük şunları yazmıştı:

>  Yeni lua ya port etmek çok masraf çıkarıyor mu ? Bir iki oyunu bunun
> için yamaladık ve çok sorun çıkarmadı diye biliyorum. Oyunları
> yamalayabilirsek güzel olur aslında. Bildiğin kolay denenebilecek örnek
> var mı ?

Aslında port meselesi baya bir masraf çıkarıyor. Yeni headerlar var ve eski
headerlar da baya bi değişmiş. Ayrıca, eskiden gelen liblua.so ve
liblualib.so yerine sadece liblua.so var artık ve liblualib.so'daki her
sembolü içermiyor yeni liblua.so. Asıl sorunda burada başlıyor zaten. Böyle
karışık bişiler işte.

Denemesi pek kolay değil ama spring var mesela. Gerçi toplantıda senle
konuştuğumuzda spring'i henüz almayalım demiştim ama hani eski lua'yı bump
etmek yerine depoda tutmaya devam edersek, spring gibi oyunları depoya
alırken bir daha düşünmemize gerek kalmaz.
Bam'ı da biliyorsun. Onda da aynı sorun var. Yeni lua ile link ederken sorun
çıkarıyor.

--
There's no fun in having nothing to do; the fun is having lots to do and not
doing them! -- Francis Herbert --