[Gelistirici] 2.6.24_rc8-100 on MacBook Pro Santa Rosa

Gökmen GÖKSEL gokmen at pardus.org.tr
21 Oca 2008 Pzt 23:23:49 EET

Selamlar,

rat ~ » pisi info kernel
Yüklü paket:
Ad: kernel, versiyon 2.6.24_rc8, sürüm 100, inşa --

rat ~ » pisi info madwifi-ng
Yüklü paket:
Ad: madwifi-ng, versiyon 0.9.3.3_3222_2425, sürüm 16, inşa --

Madwifi sorunsuz çalışıyor ayrıca artık suspend edebiliyorum makineyi (ram)
fakat düne kadar çalışmayan Fn tuşu çalışmakta :) F2 'ye basabilmek için
Fn+F2 yapmak gerekiyor, bakacağım buna ;) haberdar edeyim dedim.

Ses, Ekran herhangi bir problem yok, Suspend sonrası ağ bağlantısı kopuyor
sadece.

--
Gökmen GÖKSEL