[Gelistirici] Güncellemeler -- Cidden Son :)

selim ok selimok at gmail.com
21 Oca 2008 Pzt 23:07:22 EET

21.01.2008 tarihinde S.Çağlar Onur <caglar at pardus.org.tr> yazmış:

> Selim stable depodan geriye dönerek çalışan sürüm hangisiydi/nerede kırdık
> tam
> olarak diye bakabilir misin peki (veya daha önce yazdıysan bunu tekrar
> yazar
> mısın :P)

Yazmıştım sanırım ama önemli değil bir daha yazayım.
xine-lib-1.1.8-37-37.pisi  paketi sağlam.

Bir de nasıl test ediyorsun durumu (amarok ile shoutcast hedesi açmak
> yetiyor
> mu, çalışınca ne oluyor sende ki sorun ne)?

Aslında shoutcast'de herhangi bir radyoda olur gerçi hatta dinlediğim
cluster özelliği olmayan başka radyolarda da tekrar ettim az önce. Örneğin
[1] adresinde bulunan listeyi Amarok ile açıyoruz. Bunlardan birini seçip
başlatıyoruz.(bazen çok meşgul oluyor hata verip başlamıyor korkmayın başka
birini deneyin :) Başladığında hiç durdurmadan listeden başka birini seçip
onu başlatmayı deneyin. İşte bu andan itibaren önbelleğe kaydetme işlemi
başlıyor ve bir anda bu işlem aşırı yavaşlıyor. Ardından görünürde stream
çalmaya başlıyor ama Amarok ağırlaşıyor ve hiç ses gelmiyor.

Umarım karışık anlatmamışımdır. Ayrıca sorunu hem evde hem de dizüstünde
tekrarladığımdan daha kesin konuşabiliyorum :)

[1]:
http://www.shoutcast.com/sbin/shoutcast-playlist.pls?rn=1025&file=filename.pls

Sevgiler, saygılar,
Selimler