[Gelistirici] r39266 - in devel/desktop/freedesktop/xorg/xorg-server: . files

Fatih Aşıcı fatih at pardus.org.tr
21 Oca 2008 Pzt 10:04:45 EET

21 Oca 2008 Pts tarihinde, S.Çağlar Onur şunları yazmıştı:
> 21 Oca 2008 Pts tarihinde, Fatih Aşıcı şunları yazmıştı:
>
> Eline sağlık bu arada "libpciaccess" depoda değilmiş bu arkadaş için mi
> gerekiyor, gerekiyorsa depoya girse ya falan bilemedim şimdi :)

Bu arkadaş için gerekmiyor; ancak xorg listesindeki son tartışmalara bakınca
onun da paketlenmesinin iyi olacağını düşünmeye başladım. Video sürücülerini
geliştirenler genelde bu kitaplıkla çalışıyorlar. Dolayısıyla olmadığı durumu
pek test etmiyorlar. Xorg listesindeki kavganın bir sebebi bu sanırım :)