[Gelistirici] [Uludag-commits] r16697 - in branches/comar-dbus/comar: include src

Bahadır Kandemir bahadir at pardus.org.tr
17 Oca 2008 Per 15:11:41 EET

Thursday 17 January 2008 14:40:42 tarihinde uludag-commits at pardus.org.tr
şunları yazmıştı:
> Modified:
>    branches/comar-dbus/comar/
>    > Log:
> * Service destination (tr.org.pardus.comar) can be differ from interface
> names (tr.org.pardus.comar.Net.Link, tr.org.pardus.comar.Boot.Loader, ...)
> * Allow user to set new service destination with --busname option

Güncellenen paketler arasında ÇOMAR ve ÇOMAR'ın bu yeni sürümüne bağımlı bir
paket varsa, güncelleme sırasında ÇOMAR'ı yeniden başlatmak gerekiyor şu an
(1.*). ÇOMAR'ı postInstall'da yeniden başlatıyoruz, ÇOMAR kullanan
uygulamaların -pisi-cli ve Package-Manager dahil- yeniden bağlantı kurması
gerekiyor, o an çalışan ComarJob varsa problem oluşabiliyor.

Bu commit ile restart ihtiyacı kalkıyor. PİSİ'nin (yada postInstall betiğinin,
emin olamadım) yapması gereken, ÇOMAR güncellendikten
sonra "comar --busname=tr.org.pardus.comar2" komutu ile, farklı adreste,
güncellenmiş ÇOMAR'ın çalışmak ve güncelleme sırasında, ÇOMAR'dan sonra
kurulan paketlerin register/postInstall/setupPackage
işlemlerini "tr.org.pardus.comar2" üzerinden yapmak.