[Gelistirici] geliştirici toplantısı gündemine dair

Rasim AKAR alsaberk at gmail.com
16 Oca 2008 Çar 17:18:57 EET

Wednesday 16 January 2008 15:19:15 tarihinde Koray Löker şunları yazmıştı:
> [...]
>
> Gündem konusunda, Tekman (çok büyük olasılıkla geliyor, ama bir aksilik
> olursa o sunum iptal olmuş sayılabilir...) marka politikasına dair bir
> sunum yapacak...
>
> Ozan, Çağlar ve benim bir süredir konuştuğumuz bir Ubuntu Studio benzeri
> multimedya iso'su hazırlayıp (ürün olarak sunmadan) bu konulardaki
> yeterliliklerimizi kendi aramızda, eş-dost, meraklısı arasında test etmeyi
> düşünüyoruz... Gerçek zamanlı çekirdek vb. gibi yandallarla gelişen bir
> süreç olduğu için farklı ilgi alanlarına sahip geliştiricilerin ilgisini

Bu tür bir çalışmaya ben ön ayak olacaktım 3 ay önceleri. Ancak ali abi ile
uzun uzun konuştuk ve şu anda bu tip bir girişimin önümüze engeller
çıkarabileceği gibi ortak bir kanıya vardık. Şu anda araştırma aşamasındayım
ama yaz aylarına doğru bununla ilgili geniş bir döküman arşivi hazırlamayı
düşünüyorum.

Koray sen o multimedya iso su kadrosuna benide dahil et. Heralde bu gündeme
benden daha çok sevinecek birisi daha olamazdı :)