[Gelistirici] geliştirici toplantısı gündemine dair

Koray Löker loker at pardus.org.tr
16 Oca 2008 Çar 15:19:15 EET

Merhaba,

katılımcı listesi de wiki'de tutulmaya başlanmış bir yandan... tamam sorun
değil, bana mesaj atmamış ama oraya yazılmış isimleri de not aldım.

Gündem konusunda, Tekman (çok büyük olasılıkla geliyor, ama bir aksilik olursa
o sunum iptal olmuş sayılabilir...) marka politikasına dair bir sunum
yapacak...

Ozan, Çağlar ve benim bir süredir konuştuğumuz bir Ubuntu Studio benzeri
multimedya iso'su hazırlayıp (ürün olarak sunmadan) bu konulardaki
yeterliliklerimizi kendi aramızda, eş-dost, meraklısı arasında test etmeyi
düşünüyoruz... Gerçek zamanlı çekirdek vb. gibi yandallarla gelişen bir süreç
olduğu için farklı ilgi alanlarına sahip geliştiricilerin ilgisini
çekebilecek bir fikir gibi görünüyor.

Bu fikri denerken, bu alandaki olanaklar hakkında ne durumdayız diye hepimizin
de bir fikri olmuş olur diye ek bir yararı olan bu durumu ağırlıkla Çağlar,
salça olarak da zaman zaman ben anlatalım ve tartışalım diyoruz...

Bunun gibi somut ve _teknik_ bir alanda 30 dakikayı geçmeyecek sunum öneriniz
varsa BANA YAZIN! beraber kararlaştıralım.

Gündem önerileri wiki'ye yazılıyor. Bir ricam var: yazanlar, öneri bunu
gerektirecek gibi görünüyorsa; neden konunun önerildiği vb. ayrıntılara dair
bir sayfaya link olarak yazsalar da şimdiden sadece bir araya geldiğimizde
verimli biçimde konuya odaklansak...

Ya da mesela gündem önerisi yapanlar toplantıda bu öneriye ilişkin birer
açılış konuşması yapsalar?

30 kişiyi aşacağımız gün gibi açık, bir söz meclisi olacağız... İyi bir yöntem
ve gündem olmazsa zaman ziyan olacak...

--
Koray Löker
<-/ Özgürlük için... http://www.pardus.org.tr /->