[Gelistirici] Sunucu için özel Pardus

Eren KOVANCI eren at parduslinux.org
15 Oca 2008 Sal 22:03:05 EET

http://pardusserver.drupalsite.org

Kaçak ya da yasa dışı bir iş yapan yok. Pardus'a katkı yapmak isteyen bir
grubun isteği doğrultusunda durumu bildiren bir mesaj attım diye listeden
atacaksanız atabilirsiniz.

Çok uzun bir metin yazmıştım, Pardus'a ne katkı yaptın diyenler için
özellikle yer aldığım ve başlattığım Pardus ile ilgili projeleri de
sıralamıştım ama buna gerek olmadığını anladığım için sildim.

Neden hemen art niyet aranıyor anlamış değilim. Geliştiricilerin hepsi ile
iletişim kurmak için geliştirici listesine yazmaktan daha iyi bir yol var
mı?

Baştan elçiye zeval olmaz dedim ama neyse.

İncelemek isteyen siteyi inceleyebilir. Bu projede kim varsa adları ve
soyadları sitede yazıyor. Sıkça sorulan sorular kısmında proje ile ilgili
yeterli bilgi mevcut. Geliştiriciler dışında kimler destek veriyor onlarda
aynı yerde yazıyor. Bu insanları Pardus topluluğundan aforoz etmek
isterseniz yine sizin bileceğiniz iş.

Arkadaşlarımı kıramayıp Pardus üzerine yürüttükleri projeden liste üyelerini
haberdar ettiğim için ve verdiğim rahatsızlıktan ötürü özür dilerim.