[Gelistirici] Güncellemer try #2

selim ok selimok at gmail.com
15 Oca 2008 Sal 20:37:33 EET

15.01.2008 tarihinde Gürer Özen <gurer at pardus.org.tr> yazmış:

> Gayet güzel radyo çalıyor amarok?

Farklı çekirdek filan kullanıyordum, emin olmak için eski çekirdeğe dönüp
durumu tekrar etmeye çalıştım.Malesef her seferinde de tekrar ettim :(
Yalnızca amarok'da değil kaffeine'de de sorunu tekrar edebiliyorum.

Ancak Kaffeine'de eğer stream'i durdurup başka bir kanala geçersem sorun
olmuyor. Bahsettiğim streamler shoutcast.com adresindeki radyo kanalları.

Son ayrıntılar böyle :)