[Gelistirici] Güncellemer try #2

selim ok selimok at gmail.com
15 Oca 2008 Sal 19:52:33 EET

15.01.2008 tarihinde Ismail Dönmez <ismail at pardus.org.tr> yazmış:

> > xine-lib-1.1.9-39-40.pisi
>
> ACK

Ben bu paketle sorun yaşıyorum. Güncellemeler arasına girmese iyi olur.
Sorun amarok ile stream dinlerken baş gösteriyor. İlk denemede olmasa da
ikinci yada üçüncü denemeden itibaren stream buffering %20'lerde duruyor bir
süre sonra parça oynatılıyormuş gibi gösteriyor ama oynatmıyor. Bundan sonra
hiç bir streami dinlemek mümkün olmuyor. Sorunun xine paketinden
kaynaklandığına emin olmak için ard arda eski ve yeni sürümle denedim. Eski
sürüm olarak xine-lib-1.1.8-37-37 paketini kullandım.

Ayrıntılar böyle :)

İyi çalışmalar,
Selim