[Gelistirici] Sunucu için özel Pardus

Eren Türkay turkay.eren at gmail.com
15 Oca 2008 Sal 19:03:10 EET

On 15 Jan 2008 Tue 18:31:43 Eren KOVANCI wrote:
> Daha proje başlamadan benden bir kamuoyu yoklaması yapmam rica edildi.
> Böyle bir dağıtıma sıcak bakılır mı, destek olunur mu, av. Pardus
> dağıtımında yaşanan sıkıntılar bu dağıtıma da yansır mı, Enlightenment
> masaüstü ortamına nasıl bakılıyor gibi görüşler öğrenilmek isteniyor.
> Hazırlanmak istenen dağıtımın geliştiricileri bir nevi geliştirici
> topluluğunun bu yöndeki görüşlerini öğrenmek istiyor.

av. Pardus? Ne gibi bir sorun yaşanmış, buna bağlı ne gibi sıkıntılar
yaşanabilir? Ayrıca av. Pardus nedir? Yasadışı yollarla oyun emülatörü
yayınlayan birinin elinden çıkan ve iyiymiş gibi gösterilmeye çalışılan
birşey mi? Böyle bir soru soruluyor ise ben bundan "biz yasal iş
yapmayacağız, yine tartışma yaratacağız" mesajı algılıyorum, bilmiyorum siz
ne anlıyorsunuz.

Bir de neden böyle bir şey istediklerine anlam veremiyorum, bunu yapmak
isteyen kişiler neden geliştirici listesine yazmak yerine sana yazdırıyorlar?
Kusura bakmasınlar ama çıkıp "ben şunu yapıyorum, proje ismi de bu, bunları
da sizle açıkça paylaşıyorum, görüşlerinizi alıyorum" diyemeyen kişiler için
hiçbir destek vermem.

İsmi önemli değil denmiş ancak bence gayet önemli, "Pardus Server Edition"
veya buna benzer bir isim kabul edilemez;

Pardus markası ve logotipi TÜBİTAK'ın tescilli markasıdır. Kullanım koşulları
için Yasal Uyarı bölümünü inceleyiniz.

http://pardus.org.tr/yasal_uyari.html