[Gelistirici] [paketler-commits] r38836 - in devel/programming/libs/soprano: . files

Ismail Dönmez ismail at pardus.org.tr
14 Oca 2008 Pzt 22:08:27 EET

Monday 14 January 2008 21:49:11 tarihinde S.Çağlar Onur şunları yazmıştı:
> 14 Oca 2008 Pts tarihinde, Ismail Dönmez şunları yazmıştı:
>
> Nefis, merakımdan sordum zaten yönteme itirazımdan değil :)

FindClucene.cmake dosyası hatalıymış, TRIAL_LIBRARY_PATHS'in sonundaki
NO_DEFAULT_PATH , TRIAL_INCLUDE_PATHS'in kontrol edilmesini engelliyor.

KDE SVN'de düzelticem bunu, şimdilik workaround edelim mi böyle yoksa
yamalayalım mı?

/ismail

--
Never learn by your mistakes, if you do you may never dare to try again.