[Gelistirici] [paketler-commits] r38766 - devel/desktop/kde/base/kdebase/files

Ismail Dönmez ismail at pardus.org.tr
13 Oca 2008 Paz 19:44:47 EET

Sunday 13 January 2008 19:38:46 tarihinde S.Çağlar Onur şunları yazmıştı:
> 13 Oca 2008 Paz tarihinde, Ismail Dönmez şunları yazmıştı:

> 2007'den de sildin aynı zamanda, session bus'a illa KDE bağlanacak diye bir
> kural yok, hedehöt-player'da çalışmak için istiyor olabilir. Bir de;
>
> caglar at zangetsu ~ $ cat .bashrc
> # /etc/skel/.bashrc:
> # This file is sourced by all *interactive* bash shells on startup,
> # including some apparently interactive shells such as scp and rcp
> # that can't tolerate any output.
>
> source /etc/profile
>
> # Get DBUS Session's properties
> if [[ -f ~/.dbus-session ]]; then
> [...]

Onu source etmene gerek yok, startkde zaten eval ile source ediyor onu.
Hedehöt player da bağlanacaksa KDE içinden bağlanıcak zaten. Yamayı merge
etmem yetecektir.

/ismail

--
Never learn by your mistakes, if you do you may never dare to try again.