[Gelistirici] [paketler-commits] r38766 - devel/desktop/kde/base/kdebase/files

Ismail Dönmez ismail at pardus.org.tr
13 Oca 2008 Paz 17:11:37 EET

Sunday 13 January 2008 17:05:26 tarihinde S.Çağlar Onur şunları yazmıştı:
> 13 Oca 2008 Paz tarihinde, Ismail Dönmez şunları yazmıştı:

> Çalışan bir çözümü bir zararı yokken değiştirmeye ne gerek var ben onu
> anlamadım ama madem kurdun buyur :)

Birincisi yanlış yerdeydi ikincisi de KDE3 kapatıp KDE4'e geçmeye çalışanlarda
sorun oluyodu, şimdi KDE kapandığında dbus da kapatıcak kendini.

/ismail

--
Never learn by your mistakes, if you do you may never dare to try again.