[Gelistirici] Pisi mi ve scons mu sorun?

Murat Şenel muratasenel at gmail.com
12 Oca 2008 Cmt 10:34:12 EET

12.01.2008 tarihinde Murat Senel <muratasenel at gmail.com> yazmış:

> Saturday 12 January 2008 00:24:15 tarihinde Onur Küçük şunları yazmıştı:

> Evet sorun ccache'ten kaynaklanıyor. ccache ile headerları bulamıyor.
> Bkz:
>
> http://svn.mandriva.com/svn/packages/cooker/spring/current/SPECS/spring.spec
> # (Anssi 01/2008) scons does not like ccache, configure checks fail as if
> headers weren't there
> export PATH=${PATH//ccache/foo}
>
> İnternette aradığımda, scons ile ccache arasında bu tarz problemlerin sık
> olduğuna rastladım. Böyle bir problemle bir daha karşılaşırsak aklımızda
> [...]

Selamlar tekrar,

Biraz daha araştırdım ve debian şöyle bir yama ile sorunu çözmüş. Eğer, HOME
set edilmemişse, ccache gerçek compiler'ı kullanıyor, set edilmişse ccache
kullanmaya devam ediyor. Yamayı denedim ve playground alanımda duran spring
paketinde sorunu çözdü.
Eğer, uygunsa bu yamayı pakete alabilir miyiz?
İlgili hata kaydı:
Debian yama dosyası:
http://murat.homelinux.org/01_no_home.diff

Koaly gelsin

--
Software is like sex. It's better when it's free.   -- Linus Torvalds