[Gelistirici] gtk-gt-engine paketinin ClearLooks stili ile değiştirilmesi

Onur Küçük onur at pardus.org.tr
10 Oca 2008 Per 20:38:12 EET

> ki Polyester'de KDE'nin varsayılan stili olmalı bence , neyse o başka
> maila ;-)

 +1 ama ben grafiker değilim :)

> Velhasıl kelam teknik ve estetik sebepler göz önüna alınaraktan
> gtk-qt-engine'in depodan çıkartılıp ClearLooks ile değiştirilmesini
> öneriyorum.
>
> İtirazı olan?

 Öntanımlı ClearLooks gelmesinde bence bir sakınca yok, hatta firefox
ondan çöküyorsa öyle yapalım, ama bu gtk-qt-engine i atmamızı
gerektirmiyor. Hatta ben kullanıyorum (firefox sylpheed vs.) ve bir
sıkıntı da yaşamadım.

 Bir de tabi, öntanımlı gtk-qt-engine çalışmayacaksa tasma da gtk stili
seçimi ve yazıtipleri seçimi yapılabiliyor olması gerekiyor.