[Gelistirici] Paket Yönetiticisi Bağlantı Problemleri

selim ok selimok at gmail.com
10 Oca 2008 Per 19:50:03 EET

10.01.2008 tarihinde Eren Türkay <turkay.eren at gmail.com> yazmış:

> pardus-linux.nl'den biri foruma paket yöneticisi ve internet bağlantısı
> ile
> ilgili sorunlarını nasıl çözdüğünü yazdı. Yanlış hatırlamıyorsam
> yurtdışındaki insanların paket yöneticisi ile depolara ulaşamama
> problemleri
> yaygın (en azından ircde çok gördüm). Kendi ISP'ını başa yazdığında
> internete
> bağlanabiliyor, ancak depolara ulaşamıyor, default dnslerin sonuna
> eklediğinde ise her ikisi de çalışabiliyor. Belki sorunun çözümünde bir
> fikir
> [...]

İsim sunucularına ulaşamıyorsa, bağlantı ayarlarını yaparken otomatik almayı
seçebilir. (Tam anlamadım ama öyle yapıyorsa unut gitsin :) Yada en azından
genel isim sunucu ayarlarının yapıldığı yere değilde profil içinde özel'i
seçip oraya girebilir ISP'dan aldığı adresi.

Ben yaşadığım çevrede böyle bir probleme rastlamadım bu arada.

Selamlar,
Selimler.