[Gelistirici] gtk-gt-engine paketinin ClearLooks stili ile değiştirilmesi

Ismail Dönmez ismail at pardus.org.tr
10 Oca 2008 Per 18:46:58 EET

Selamlar,

GTK+ uygulamaları KDE'ye benzesin diye 2.5 senedir böyle bir hack
kullanıyoruz. Ancak kodunu okumak için kaynak gözlüğü gerekmesinin dışında bu
pakette birçok bug var özellikle Firefox'u etkileyen.

Bugün Lubos Lunak'ın nspluginviewer yamasını gtk-qt-engine paketine uygularken
de gördüm ki bu paket başlıbaşına bir hack ve yararından çok zararı var.

Neyse bu paket yerine GTK+ uygulamaları ClearLooks stilini kullansın diyorum
hatta zat-ı muhteremin Qt4'de CleanLooks adında bir eşi de var. Çok hoş bir
stil ve KDE'de Polyester stili ile pek hoş gidiyor ki Polyester'de KDE'nin
varsayılan stili olmalı bence , neyse o başka maila ;-)

Velhasıl kelam teknik ve estetik sebepler göz önüna alınaraktan
gtk-qt-engine'in depodan çıkartılıp ClearLooks ile değiştirilmesini
öneriyorum.

İtirazı olan?

Saygılar,
ismail

--
Never learn by your mistakes, if you do you may never dare to try again.