[Gelistirici] [paketler-commits] r38426 - in devel/desktop/kde4/kdebase4-workspace: . files

S.Çağlar Onur caglar at pardus.org.tr
9 Oca 2008 Çar 03:12:04 EET

09 Oca 2008 Çar tarihinde, paketler-commits at pardus.org.tr şunları yazmıştı:
> Author: cartman
> Date: Wed Jan  9 03:09:09 2008
> New Revision: 38426
>
> Removed:
>    devel/desktop/kde4/kdebase4-workspace/files/disable_inotify.patch
> Modified:
>    devel/desktop/kde4/kdebase4-workspace/pspec.xml
> Log:
> inotify problem should be fixed now, a CMake check is done now

Daha deneyemedim ama sorunun çözüldüğünü zannetmiyorum, bu sefer de
kontrol /usr/include/sys/inotify.h var mı diye bakıyor sadece yanlış
görmediysem diff'i. Fekat bu sorun bize özel gibi duruyor (neden yapmışız
hatırlamıyorum ama eski glibc dosyayı install etmemesine rağmen actions.py
içinde kopyalamışız oraya)

Deneyeyim haber edeceğim...

--
S.Çağlar Onur <caglar at pardus.org.tr>