[Gelistirici] skype

S.Çağlar Onur caglar at pardus.org.tr
7 Oca 2008 Pzt 23:43:44 EET

Selamlar;

Skype arkadaşı libstdc ABI'si yüzünden merge edemiyoruz fekat örneğin
gcc-snapshot paketi içindeki arkadaşı alıp gene örneğin;

/opt/libstdc/libstdc++.so.6.0.10

altına koymak yeni skype arkadaşı "LD_PRELOAD=/opt/libstdc/libstdc++.so.6.0.10
skype" ile çalıştırmak skype derletine çözüm oluyor ben kendisini bu formatta
1 haftaya yakındır kameralı falan sorunsuzca kullanıyorum.

skype zaten binary bir arkadaş bu so kardei additionalFiles olarak pakete
koyup 2007'ye merge etmeme itirazı olan var mıdır, kötü bir hack ama en
azınan çalışıyor modundayım?

Saygılar
--
S.Çağlar Onur <caglar at pardus.org.tr>