[Gelistirici] PiSi web arayüzü

Murat Senel muratasenel at gmail.com
1 Oca 2008 Sal 19:41:36 EET

Tuesday 01 January 2008 19:00:29 tarihinde Ekrem SEREN şunları yazmıştı:
> Merhabalar,
>
> [0] şöyle bir uygulama yazmaya başladım. Bu adreste son hali var. (Sunucu
> desteği için Recep Kırmızı'ya teşekkürler) Projenin amacı daha önce
> konuşulan [1][2] ihtiyaçları karşılamak fakat django öğrenmek amaçlı
> başlamıştı. :)
>
> Şuanki becerileri;
> - SVN deposundan pspec.xml dosyalarında gezip bilgileri veritabanına
> giriyor. - Arayüzden ikili paketleri ve kaynak paketleri depolara göre
> sıralayabiliyor/gösterebiliyor.
> - Sağ üstteki arama kutusu çalışmıyor* fakat /pisi/search/foo diye arama
> [...]

Sudrap.org commitlerinden severek takip ediyorduk Ekrem'ciğim. Çok kısa
zamanda çok güzel bir iş çıkardın. Süper birşey olacak bu. Papau Yeni
Ginelilerin dediği gibi "keep up the good çalışma"

--
There's no fun in having nothing to do; the fun is having lots to do and not
doing them! -- Francis Herbert --