[Gelistirici] dbus & hal & network-applet

S.Çağlar Onur caglar at pardus.org.tr
25 Şub 2008 Pzt 01:09:25 EET

Selamlar;

Bir kaç zamandır ara ara başıma gelen ama üzerinde durmadığım bir şey var, şimdi tekrar edince sorayım dedim. Bazen durup dururken network-applet çöktü uyarısı ile karşılaşıyorum, arkasından sisteme baktığımda dbus ve hal daemonları ölmüş oluyor ve dmesg aşağıdakine benzer çıktı veriyor ( bu arada deja-vu oldum ben bunu daha önce yazmış mıydım?)

[...]
dbus-daemon[1718]: segfault at b9b864e0 eip b7dd531a esp bff3823c error 4
hald[1730]: segfault at 00000039 eip 00000039 esp bfb905dc error 4

Sorunla başka karşılaşan var mı?

Saygılar
--
S.Çağlar Onur <caglar at pardus.org.tr>