[Gelistirici] State of The Union: Pardus 2008 Toolchain & Co

Ergin Altintas ealtintas at gmail.com
22 Şub 2008 Cum 21:47:15 EET

Friday 22 February 2008 18:14:47 tarihinde Ekin Meroğlu şunları yazmıştı:
> Merhaba;
>
> Friday 22 February 2008 tarihinde, Onur Küçük şunları yazmıştı:

> contrib'de dursun diycem acil durumda işe yarayabilir diye ama acil durumda
> zaten contrib deposuna erişmek için bu driverlara ihtiyaç var ;-(
> tamamen gitse çok sorun olmaz bence de, ama kurcalamak isteyen için üstünde
> emek var, contrib'de dursun diyebiliriz.
> --
> İyi Çalışmalar;
> Ekin Meroglu <ekin_at_pardus.org.tr>
>
> ... did i listen to pop music because i was miserable, or was i miserable
> [...]

Çöpe atılmasın. Benim gibi ender de olsa zaman zaman kullanmak zorunda
kalanlar olabilir. Hiç ihtiyaç olmasaydı TTNet'in  şu:

http://www.turktelekom.com.tr/webtech/default.asp?sayfa_id=53

servisi de kapatılırdı...

Bence dursun.
Ergin.