[Gelistirici] from pisi.actionsapi import qttools

İsmail Dönmez ismail at pardus.org.tr
19 Şub 2008 Sal 22:27:20 EET

On 19.Şub.2008, at 21:55, Mustafa Günay wrote:
> Wednesday 13 February 2008 22:40:58 tarihinde S.Çağlar Onur
> şunları yazmıştı:

> Selamlar. Öncelikle gecikme için özür dilerim. İşten vakit
> bulup hiçbişeye
> zaman ayıramadım. Ekte qt3tools ve qt4tools şeklinde iki dosya
> var. Sanırım
> bu şekilde daha güzel oldu gibi :)

- config.log yok qmake için
- projectFile() işini at adam pro dosyasını parametre olarak versin,
yoksa 2-3 pro dosyası varsa karışır
- onun dışında extra import edilen şeyler (kullanılmayan
importlar) varsa at
- bi install metodu yaz ,  autotools.rawInstall('INSTALL_ROOT="%s"' %
get.installDIR()) işini yapacak sadece

--
Never learn by your mistakes, if you do you may never dare to try again