[Gelistirici] [Uludag-commits] r17158 - tags/RELEASE/display-config-0.1

Türker Sezer turkersezer at tsdesign.info
18 Şub 2008 Pzt 13:57:33 EET

On Feb 16, 2008, at 3:08 AM, S.Çağlar Onur wrote:

> 16 Şub 2008 Cts tarihinde, Türker Sezer şunları yazmıştı:
>
> Neredeler ise oradan co etmeden kopyalayabilirsin

Taşınmış porjeleri ve karakter sorunu yaşadıklarımı bu şekilde
hallettim. Karakter sorunu o an kullandığım sistemden kaynaklı
bir sorunmuş. Pardusla alakalı değil yani.

On Feb 16, 2008, at 6:43 PM, Onur Küçük wrote:
> Bence tag içindeki admin dizinlerini silip admin dizinlerini
> oraya kopyalayarak o anki halini taglamamız da doğru olur,
> şu anki admin dizinine uzun süredir dokunmadığımız için
> hepsini bu haliyle alabiliriz. Ne dersiniz itiraz var mıdır ?

Söz konusu dizinlerin ilgili proplarını silip admin dizinlerini
kopyaladım. Şu haliyle bir sorun olmaması lazım. Yalnız, tags
dizininde update demeden önce eski admin dizinlerini elle
silmek gerekiyor. Bu da svn'in bi güzelliğiymiş :-/

Saygılar
Türker